Lunch- / middagsteater - KOM IHÅG! Köp mjölk, skaffa barn

Lunch/middag ingår i biljettpriset. Bordservering lunch kl 11.20 och middag kl 17.20. Vid middagsföreställningen är även baren öppen.
Specialkost
Vill du ha särskild kost så ange vänligen det vid boknings-/köptillfället. Hörhjälpmedel finns.
--
En av estradpoesins okrönta drottningar, Ingela Wall, är tillbaka på lunchteaterscenen.
Denna gång med en underhållande och pricksäker föreställning om att skaffa barn. Betoningen ligger på om det verkligen bara är att ”skaffa” barn. Vi får följa drömmarna, tvivlet och de innersta tankarna kring att vilja, hoppas, vänta och föda barn. Allt färgat av Ingela Walls humor, ordbriljans och vassa iakttagelseförmåga. Det handlar om normer och förväntningar, om rädslor och eufori. Så kära publik välkomna till en välkomponerad mix av god mat, humor, kittlande situationer, allvar, teatermonolog, dikt och stand up, allt i ett – spetsad med den allra bästa estradpoesin.

Ingela Wall bor i Umeå, arbetar på Västerbottens Museum och är sedan mer än tio år tillbaka en flitigt anlitad estradpoet. Västerbottens-Kuriren har tidigare beskrivit henne som: ”Smart, överraskande och framförallt väldigt rolig.”
--

När 25 – 26 september